MANAGER ASSZISZTENS

Nyomtatóbarát változatPDF változat

MANAGER ASSZISZTENS

 

Fő feladatai:

  • Cégvezetés napi munkájának teljes körű támogatása, naptárkezelés
  • Külső és belső kommunikáció
  • Kimenő, bejövő levelek, e-mail-ek iktatása
  • Irattári nyilvántartás vezetése, irattár működtetése
  • Postázási feladatok ellátása
  • Elektronikus iktatórendszer rendszergazdai feladatainak ellátása
  • Szerződés-nyilvántartás vezetése
  • Kapcsolattartás a cég általános működésével kapcsolatos szolgáltatókkal

 

Elvárás:

  • Hasonló területén szerzett min. 5 éves gyakorlat
  • MS Office programok magabiztos ismerete (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Kiváló kommunikációs- és szervezőkészség, rugalmas problémamegoldó képesség
  • Együttműködő személyiség, jó humorérzék
  • Önálló, megbízható, lojális munkavégzés, terhelhetőség
  • Döntéshozási képesség és felelősségvállalás

 

Előny:           

  • Irodavezetői végzettség

 

Juttatások:

  • Cafeteria
  • Munkába járás támogatása

 

Fényképes önéletrajzokat bérigény megjelöléssel a munkaugy@continusnova.hu e-mail címre kérjük megküldeni 2018. május 20-ig